luni, 20 iunie 2016

Sunt multumit




            In scurta noastra viata efemera pe acest minunat pamant suntem inconjurati  si "ajutati " de multe lucruri si obiecte ,unele de stricta necesitate in societatea actuala,altele  pentru satisfacerea unor"mofturi".Referire o sa fac la prima categorie de  lucruri ,fara sa fiu subiectiv,subliniez,telefonul in "vremurile" care le traim a devenit un accesoriu "indispensabil" pentru o existenta normala.
   Sunt un fan obsedat de "inedit".Aparitia unor produse noi  care contribuie cat de cat la "bucuria" noastra sufleteasca nu pot decat sa ne faca mai optimisti.In ceea ce ma priveste cu greu ma despart de obiectele personale,fie ca este vorba de aparatura,sau altele.
     Intr-o zi am cumparat de la un "nefericit"ramas fara bani un S 7 ,la un pret decat rezonabil.Foarte mandru de achizitia mea ,desi sunt o persoana modesta,nu ezitam sa afisez subtil noua achizitie fata de colegi prieteni.Dar a venit craciunul cu toate evenimentele frumoase,inclusiv intrunirea famiei largi intre care era si nepotul meu Raducu care dintre toate bunatile alimentare a ales telefonul meu mult iubit.Beneficiind de iubirea lui Raducu,"nefericitul"S7 a ramas intact intrucat ecranul a fost protejat  de WOWFIXIT adus de un prieten de  lucreaza in Germania. Am ramas uimit de "miraculosul" produs fara de care ,S7 iesea 'garbovit' din greaua incercare.
     Am fost foarte incantat cand am gasit o campanie organizata de BlogalInitiative pentru promovarea acestui minunat produs.
         Wowfixit este un  produs inovator remarcabil si-o solutie salvatoare pentru cei multi.Din experienta povestita mai sus,subliniez ca acest produs aplicat cu  respectarea conditiilor de utilizare,proteajeaza ecranele aparatelor electronice dragi noua.

Un comentariu: