duminică, 19 iunie 2016

Am gasit ce cautam

         Toate lucrurile din existenta  noastra ,ne definesc  intr-o oarecare masura personalitatea fiecaruia dintre noi.Iar societatea in care traim ne face sau nu sa ne "simtim bine in pielea noastra".Imi amintesc ca pana in 1989  locuinta,locul de munca era  o obligatie a statului care de cele mai multe ori era respectata.
       Dupa acest an toti am visat ca va fi mai bine ,dar din pacate ne-am inselat amarnic si sigur se poate scrie mult pe aceasta tema.Eu ca majoritatea romanilor simt siguranta "sufleasca" daca are un camin,s-au cum spunea o vorba romaneasca "sa ai un acoperis deasupra capului".Scurta prezentare facuta anterior m-i se aplica personal.inca de cand m-am casatorit ne doream o casa in care sa traim fericiti cu copii.Cum nu toate visele ,nu devin realitate ,dupa un timp am fost nevoit sa imi schimb si locul de munca.
    Cum speranta,ma caracterizeaza intr-o zi s-a ivit norocul sa mostenesc un petic de teren,am hotarat sa construiesc  o casa mai mica ,dar care sa aiba toate facilitatile.In timp am achizitionat materiale de constructii de la diversi furnizori,care pe langa faptul ca aveau preturi "piperate" erau de proasta .Asa dupa multe cautari am gasit site-ul materiale de constructii ,care fara nici o exagerare iti ofera materiale pentru construirea unei locuinte  de la A la Z,
                 
        In concluzie ,din proprie experienta ve povestesc,nu incercati sa cumparati materiale de constructii de la diferiti vanzatori de ocazie.Folositi calitatea la pret redus de la depozit-online.

Un comentariu: